…”Veikkausliigalla on selvästi lukujaan suurempi katsojapotentiaali. Potentiaalia on kuitenkin haettu aivan liian vaikeista paikoista. Vain pieni prosentti jalkapallon parissa viikoittain toimivista käy katsomassa oman lähiseutunsa ykkösjoukkueen pelejä. Kun tämä fakta saadaan muuttumaan, muuttuu suomalaisessa futistodellisuudessa paljon. Miksi markkinointia ei isketä tähän? Onko selkeämpää kohderyhmää?
Suomessa ollaan hämmästyttävän huonoja rakentamaan siltaa juniorimaailman ja huipun väliin. Ne ovat kaksi toisistaan irrallista maailmaa, jotka eivät juuri kohtaa. Aivan kuin niillä ei olisi mitään tekemistä toistensa kanssa. Asia konkretisoituu junnujen sarjaohjelmia katsomalla. Niillä on varmistettu, että junioreilla, heidän vanhemmillaan ja valmentajillaan on liigapelien aikana muuta tekemistä. Miksi?”…
Jari Kupila, Urheilulehti 13.4.2006