Liigakauden lähestyessä ja ensimmäisten auringonsäteiden tuodessa paljon kaivattua d-vitamiinia on aika potkaista käyntiin vuoden 2013 stadion-arpajaiset.
Ostamalla 200 euroa (alv 0%) maksavan Nettikettu-näkyvyyspaketin yrityksesi saa nimensä JJK:n suosituille kotisivuille.
Jokaisen Nettikettu-yrityksen kesken arvotaan maalis-huhtikuun taitteessa mahtava pääpalkinto: JJK:n kotistadionin markkinointinimi yrityksesi käyttöön koko vuodeksi!
Palkinto sisältää kirjaimellisesti kaiken: logosuunnittelu toiveidesi mukaisesti, mainostuotanto, isot kyltit stadionin sisäänpääsyporteilla, kentänlaitamainokset tv-näkyvyydellä ja 4kpl klubikortteja. Stadionin nimi on esillä kaikissa mahdollisissa JJK:n markkinointi- ja viestintämateriaaleissa – tästä ei näkyvyys enää parane!
Ensimmäiset stadion-arpajaiset vuosi takaperin voitti Keski-Suomen ELY-keskus, joka nimesi JJK:n kotikentän Harjun ELY-Stadioniksi. Tyylikäs nimi otettiin ilolla vastaan ja Keski-Suomen ELY-keskuksen ylijohtaja Juha S. Niemelällä on muutenkin paljon hyvää kerrottavaa siitä miltä tuntuu omistaa oma stadion.
– Stadionin omistaminen on ollut meille erittäin positiivinen juttu. Olemme saaneet hyvää palautetta siitä, että valtion organisaatiokin näkyy tällä tavalla, Niemelä kertoo.
– Omassa työyhteisössämme tämä on luonut tärkeää me-henkeä kun olemme käyneet yhdessä katsomassa JJK:n otteluita. Itse asiassa koko stadionin nimikin päätettiin yhdessä äänestyksen kautta.
– Iso ja erittäin konkreettinen asia on ollut myös stadionin kautta syntyneet uudet yhteistyöprojektit. Olenkin ehdottomasti sitä mieltä, että Suomessa ei vielä olla täysin ymmärretty urheilun yhteiskunnallista merkitystä, etenkin nuorison parissa. JJK:lle iso peukku heidän tekemästä pitkäjänteisestä työstä yhteiskuntavastuun saralla.
Harjun ELY-Stadionin toimintavuosi sujuikin vallan vakuuttavissa merkeissä. Saavutettu näkyvyys ei kalpene myöskään numeromuodossa:
– Yli 50 000 katsojaa paikan päällä
– Kaksi UEFA Europa Leaguen ja 17 Veikkausliigan ottelua
– Yli 12 tuntia valtakunnallista tv-aikaa
– Yli 15 miljoonaa tv-katsojaa
– 119 000 Google-osumaa
Stadionin markkinointinimessä onkin kyse todella laaja-alaisesta näkyvyydestä, jonka hyödyntämismahdollisuudet ovat lähes rajattomat. Halutessaan voittaja voi myös lahjoittaa palkintonsa hyväntekeväisyysjärjestön käyttöön.